Известие

Collapse
No announcement yet.

CD-changer

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • CD-changer

    Здравейте, колата ми няма CD-changer, та въпроса ми е от къде мога да си купя и дали ще тръгне.

  • #2
    Първоначално публикувано от Vankozzz Покажи съобщение
    Здравейте, колата ми няма CD-changer, та въпроса ми е от къде мога да си купя и дали ще тръгне.
    Какъв е ICS-ът? Имаш ли кабели с конектори до мястото на changer-a?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      За кабелите не знам дали ги имам, а на ICS-a кода мога довечера да ти го дам, ако за кода става дума де :Д

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Vankozzz Покажи съобщение
        За кабелите не знам дали ги имам, а на ICS-a кода мога довечера да ти го дам, ако за кода става дума де :Д
        Кода за ICS-a по-скоро ти трябва да си го знаеш, защото при евентуално откачане на акумулатора, ще трябва да го въведеш, за да заработи отново ICS - ът.
        Виж в багажника зад левия калник имаш ли монтирана кутия или поне кабели за такава.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Трябва да имаш изведени кабели до акумулатора.На версиите без ченджър там извеждат проводниците.Имаш захранване и камбанките от аудио изходите. Единственото СД ,което ще ти тръгне е от Алфа 166 или Ланчия Либра. Дори да вземеш същия модел Сони Ченджър не би тръгнал( от опит казвам) , защото е неприспособим за колата. От там насетне слагаш заводското СД и ИЦС ще го разпознае. Това,което трябва да знаеш е , че няма анти-шок мемъри и прескача , доколкото знам от колеги и.....разбира се не чете нищо освен аудио дискове.
          Нека обобщя:Чейнджъра на Алфа 166/Ланча Либра е Sony CDX-T62 или Becker 2660.

          Това са абсолютно еднакви чейнджъри, просто името е различно, и двата са производство на Сони. Бекер просто си лепят марката отгоре.

          Проблема е, че този модел чейнджъри специално за 166/Либра са с модифициран епром и даже и да намериш същия модел, изобщо няма да тръгне. Протокола е абсолютно различен и не може да се смени, хардуерно е.

          Така че единствения ти шанс е да намериш на старо чейнджър от 166 или Либра.
          __________________
          Надявам се да съм бил полезен
          Last edited by andro88; d.m.y г., 20:01.
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
            Трябва да имаш изведени кабели до акумулатора.На версиите без ченджър там извеждат проводниците.Имаш захранване и камбанките от аудио изходите. Единственото СД ,което ще ти тръгне е от Алфа 166 или Ланчия Либра. Дори да вземеш същия модел Сони Ченджър не би тръгнал( от опит казвам) , защото е неприспособим за колата. От там насетне слагаш заводското СД и ИЦС ще го разпознае. Това,което трябва да знаеш е , че няма анти-шок мемъри и прескача , доколкото знам от колеги и.....разбира се не чете нищо освен аудио дискове.
            Нека обобщя:Чейнджъра на Алфа 166/Ланча Либра е Sony CDX-T62 или Becker 2660.

            Това са абсолютно еднакви чейнджъри, просто името е различно, и двата са производство на Сони. Бекер просто си лепят марката отгоре.

            Проблема е, че този модел чейнджъри специално за 166/Либра са с модифициран епром и даже и да намериш същия модел, изобщо няма да тръгне. Протокола е абсолютно различен и не може да се смени, хардуерно е.

            Така че единствения ти шанс е да намериш на старо чейнджър от 166 или Либра.
            __________________
            Надявам се да съм бил полезен
            Моя за 3 години е прескочил не повече от 5 пъти, а не съм да кажеш някой дето много подбира дупките
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              И на мен ми се е случвало много рядко да прескочи
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                Моят също е прескачал много редко, макар че го използвам когато се движа по пътища кадето няма радио сигнал, а обикновено тези пътища не са в особенно добро състояние. Инече ми е направило впечатление, че прескача не на дупка ами на бабунка, когато колата се издигне резко на горе.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                Comment


                • #9
                  Отстрани на чейнджъра има два големи пластмасови винта които могат да бъдат в хоризонтално, вертикално или някое положение по средата Според мен това са винтове, които регулират чейнджъра да е по устойчив на прескачане на хоризонтални или вертикални трусове Не съм си играл да сменям положения но ако е така кажете вашите как са завъртени че и моят доста прескача на неравни пътища
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Отстрани на чейнджъра има два големи пластмасови винта които могат да бъдат в хоризонтално, вертикално или някое положение по средата Според мен това са винтове, които регулират чейнджъра да е по устойчив на прескачане на хоризонтални или вертикални трусове Не съм си играл да сменям положения но ако е така кажете вашите как са завъртени че и моят доста прескача на неравни пътища
                    Чистил ли си му лещата? Обикновено това много помага.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Преди около година слагах почистващ диск Незнам дали върши работа но това е единствената интервенция която съм му прилагал Трудно ли се достига до тази леща Предполагам че се отваря ченджъра и се вижда някакво стъклено топче като око
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        Моя за 3 години е прескочил не повече от 5 пъти, а не съм да кажеш някой дето много подбира дупките
                        И така да е , това не променя много около нещата ,които съм му казал.
                        Аз нямам ,от колеги чух , че прескачал и то главно заради кофти разположение.
                        Иначе ,това е - намира един от морга и е в джаза
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Мерси колеги, май ще си карам с музика от флашка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                            Преди около година слагах почистващ диск Незнам дали върши работа но това е единствената интервенция която съм му прилагал Трудно ли се достига до тази леща Предполагам че се отваря ченджъра и се вижда някакво стъклено топче като око
                            Моето мнение относно почистващите дискове е, че не вършат никаква работа. Трябва си пряк достъп до лещата и почистване с мек тампон и вода (за предпочитане дистилирана). Универсална рецепта за разглобяването не мога да ти дам. Всяко устройство има специфична конструкция.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Братчед това ще ти свърши същата работа и няма да прескача и поне е с юесби и карта памет.
                              http://www.xcarlink.bg/XCarLink-avto...oth-alfa-romeo
                              156 TI 1.9 140hp

                              Comment

                              Working...
                              X